Ércek és kedvenc komponensek

Ezek nagy mennyiségben gyűjthető tárgyak, amelyeknek 4 ritkasági fokozata van (zöld, kék, lila és narancs), és ezeket adott tárgyak elkészítéséhez és fejlesztéséhez lehet felhasználni.
A játékban nincs tárgylista, ahol az összes tárgyad fel van sorolva, és nincs limit sem arra, hányféle tárgyad lehet. Minden tárgyat ott találsz, ahol szükséged van rá!

Robot ércek

Kommónium commoniumicon.png, Argarium argariumicon.png, Raritium raritiumicon.png, Epikórium epiconiumicon.png.

Ezeket az érceket a robot tárgyak elkészítéséhez használhatod. Ha a robot arénában harcolsz, jutalmul általában kommóniumot, ritkábban (20%) argariumot kapsz. A kapott mennyiség a szintedtől függ. Az érceket a megfelelő színű / ritkaságú robotfelszerelések megvásárlásához tudod felhasználni, a kreditköltség mellett. Ezeket az érceket másra nem tudod használni, legfeljebb 1-2 kaland kér néha belőlük.

Kommóniumot szerethetsz úgy is, ha retket ültetsz a kertben, megveszed a karakter boltban, illetve kapni lehet néha az aukción is és a napi ajánlatokban, ill. bizonyos küldetések és célok jutalmaként. Ezenkívül ha a robot aréna kihívásban robotokat győztél le, akkor minden nap kapni fogsz a legyőzött ellenfelek számától függő kommóniumot ill. argariumot; és kapsz érceket a heti robot aréna ranglistán való helyezésért is. A tárgy eladásakor visszakapod a ráköltött ércek egy részét!

Az érceket át is válthatod a műhely boltjában, egy adott ércből 5 db kell a következő ritkaságúhoz. Raritiumot és epikóriumot alapban csak ilyen átváltással szerezhetsz. Ha robotod eléri az 50. szintet, a szintplafont, akkor az arénában raritiumot fogsz kapni kommónium helyett addig, amíg a szintplafont át nem töritek. A raritium és az epikórium csak a szintplafonnál megjelenő speciális lila és narancs robot felszerelések megvásárlására használható fel.

Vendégház ércek

Metánium metanium.png, platinum platinum.png, karemium karemium.png, titánium titanium.png.

Az alkalmazott felszereléseket a robot ércekhez hasonló speciális ércekből fejleszted. Ehhez kattints a Vendégházban a felszerelésekre, válassz ki egy tárgyat, és a bal alsó panelen kattints a Fejlesztés gombra! Itt van lehetőség az ércek átváltására (szintén 5 db kell az eggyel ritkábbhoz), és a tárgy fejlesztésére.
A fejlesztés során megnő a tárgy által adott bónusz. A fehér tárgyakon 2 szintet lehet fejleszteni (metániumból), a zöld tárgyakon 4-et (a 3. és 4. szinthez platinum kell), a kék tárgyakon 6-ot (az 5. és 6. szinthez karemium kell). A kapott bónusz mértéke függ a tárgy által adott stattól és attól, hogy milyen ércet használsz. Az alacsonyabb szintű tárgyak csak +1-eket fognak kapni, még a karemiumtól is. Ha több, azonos tárgyad van, akkor mindet egyszerre fejleszted mindig, tehát 3 tárgynál a költség 3x lesz! És ha újabbat veszel abból a tárgyból, az ércköltséget is rögtön ki kell fizetned. Ha eladsz egy fejlesztett tárgyat, akkor a ráköltött ércek egy részét visszakapod.
Ezeket az érceket a városi arénában kapod, amikor más játékosokkal csatázol, elsősorban metániumot, és 20% eséllyel platniumot, Ezenkívül szerezhetsz ércet a heti jutalom rangsora alapján, kapsz minden nap a szörnyarénában legyőzött ellenfelek száma alapján, és tudsz szerezni néha az aukciós házból, a napi ajánlatokból, bizonyos célokból és küldetésekből és a karakter boltban is vehetsz naponta.
Lila alkalmazott tárgyakkal csak a szintplafon elérésekor fogsz találkozni. Ezeknek nemcsak a fejlesztéséhez, de a megvásárlásához is szükséges lehet karemium, illetve esetenként további, speciális komponens.

Bánya ércek

Bagalit bagalite.png, magnolit magnolite.png, paralit paralite.png.

Ezeket az argumérceket a bányádban bányászod. Szintén a bányában, a Gyártás fülön tudsz belőlük chipeket készíteni, ha karaktered elérte a 8. szintet, és bányád a 4. szintet.
Ezeknek az érceknek a ritkasága azonos, de függ az adott mezőtől, és a beállított bányafókusztól hogy milyen arányban találod őket. A kibányászott érc mennyisége a bánya képességek fejlesztésével növelhető.
Bányászaton kívül szerezhetsz ilyen érceket a Balrog legyőzésével, és a Bánya fókuszálás játék heti rangsorán a legjobbak is kapnak minden héten.
A chipgyártás a chip típusától függően használ fel a három ércből, van, amelyikhez az egyikből kell több, van, amelyikhez a másikból. A chipeket szétszedni, eladni nem lehet, de felhasználhatók magasabb szintű chipek gyártásakor.

Kedvenc komponensek

Ízesítő flavor.png, vitamin vitamin.png, fűszer spice.png, aroma aroma.png.

A robot és vendégház ércekhez hasonlítanak funkciójukban ezek a komponensek. Ritka kedvenc ételek és játékok megvásárlásához használhatod fel őket, és ugyanúgy át tudsz váltani 5 db-ot egy nagyobb ritkaságúra a kennel bolt paneljén.
Ízesítőt kaphatsz a kedvenc szépségversenyre való nevezéskor, a szépségversenyben való helyezésért és a kedvenc építő versenyért. Tudsz a kertben termeszteni pirospaprika ültetésével, és szerezhetsz bizonyos célokért, küldetésekért, az aukciós házban, a napi ajánlatoknál ill. a karakter boltban.