Épületek
small-bank.jpg

Bank

A bankban láthatod, kik és mennyit adakoztak utoljára, és itt veheted fel naponta egyszer a fizetésedet, ami az eddigi adományaidtól függ. A bank határozza meg, a városotok egyszerre maximum mennyi kreditet és kutatáspontot tud tárolni.

szovetseg02.jpg
small-bolt.jpg

Bolt

Itt tudjátok adománypontjaitokat elkölteni. Ahogy a bolt szintje nő, egyre újabb tárgyak jelennek meg. Lesznek tételek, amiket összesen csak egyszer lehet megvenni, lesznek, amelyeket naponta egyszer, és olyanok is, amelyeket korlátlanul. A boltban tudsz pl. olyan magot venni, amit a kertben elültetve adománypontot terem.
A későbbiekben a szövetségi relikviákat is a boltban tudjátok majd megvenni.
Tárgyak megjelenése függ attól is, hogy mennyit adományozták a szövetségnek!

  • 1. szint: 1 hűség záloga, energiacella (100 energia), hűségpont, energiacella II (2000 energia), Mahomi gólem, Mackay-smaragd, Az utolsó csata, Elvis gitárja
small-rezidencia.jpg

Rezidencia negyed

A rezidencia negyed szintjétől függ, hány tagja lehet a szövetségnek. Ezenkívül naponta egyszer dolgozhatsz itt, ekkor kiégett argumjaidért valódit kapsz.

small-agrarium.jpg

Agrárium

Az agrárium szintenként 2%-kal növeli a növényeid termését. Ezenkívül minden nap megforgathatsz egy szerencsekereket egyszer, aminek eredményeképp egy véletlenszerű magot kapsz. Itt szerezhetsz kiégett argumot termő növényt is!

small-sportpalya.jpg

Sportpálya

A sportpálya a cég energiatermelését növeli, szintenként 1%-kal. Ezenkívül minden nap megnézhetsz itt egy mérkőzést, amiért különböző jutalmakat kapsz. A belépőért adománypontot kell fizetned.

Szint 1. jutalom 2. jutalom 3. jutalom 4. jutalom
1. hőspont
ízesítő
szakértelempont
szerencse
boldogság a karakternek
- -
2.
3.
4. 2 kalandpont
3 hőspont
1 metabolizátor 8 egészség
2 szerencse
5.
6.
7.
8.
9.
small-muzeum.jpg

Múzeum

A múzeum a cég zentermelését növeli, szintenként 1%-kal. Ezenkívül minden nap meglátogathatod, amiért különböző jutalmakat kapsz. A belépőért zent kell fizetned.

1. kutatáspont
kommónium
szakértelempont
hűség záloga
boldogság a karakternek
- -
2.
3.
4.
5. 5 ízesítő
18 hűség záloga
17 metánium
kutatáspont
18 hűség záloga
1 aranydukát
szakértelempont
1 aranydukát
1 relikviaszilánk
1 argum
10 boldogság a ledvenceidnek
1 kiégett argum
6.
7.
8.
9.
small-egyetem.jpg

Egyetem

A sportpálya a cég kutatáspont termelését növeli, szintenként 1%-kal. Ezenkívül minden nap meglátogathatod az előadást, amiért különböző jutalmakat kapsz. A belépőért adománypontot kell fizetned.

1. zen
kredit
dexling
hűségpont
- -
2.
3.
4. Zen
Kredit
szakértelempont 1 Argumforgács
5.
6.
7.
8.
9.
szovetseg-terkapu.jpg
small-terkapu.jpg

Térkapu

A térkapun keresztül idegen világokból származó teremtményeket kutathattok fel. A térkapu megnyitásához energia szükséges. Ekkor alkalmazott csapatod egy idegen szörnnyel harcolhat. Az első 24 órában nem tudja egy játékos a szörnyet teljesen megölni, azért, hogy a szövetség minden tagjának legyen alkalma támadni. Több támadást is leadhatsz, egészen addig, amíg meg nem kapod az adott szörnyért járó összes adománypontot, és az utolsó csatában az argumdukátokat. Ha nem adtad le az összes támadást, nem fogsz argumdukátot kapni!

A 24 óra elteltével a szörny már korlátozás nélkül támadható és megölhető. A szörny legyőzésekor a szövetség kincset kap, amire a tagok argumdukátból licitálhatnak. A licit 24 óráig tart, amikor véget ér, lehet újabb szörnyet megidézni.

A térkapu szintjének növelésével egyre erősebb szörnyeket idézhettek meg, amelyeknek egyre jobb kincseik vannak. Ha egy ellenfelet túl erősnek találtok, választhattok egy korábbi ellenfelet is.

Térkapus kincsek

  • Gyakori kincsek: 50 dexling, 5 gyorsító, 3 relikviaszilánk, 10 platinum, 10 argarium, 10 vitamin
  • Ritka kincsek: 10 metabolizátor, 10 relikviaszilánk, 10 tapasztalatkönyv, illetve HKK lapok, drágakövek, amik Térkapuból szerezhetőek
  • Epik kincsek: relikviák, amik Térkapuból szerezhetőek
Térkapu szint Kincsek száma Gyakori kincs Ritka kincs Epik kincs
1 1 100% - -
2 1 ?% ?% -
3 2 ?% ?% -
4 2 80% 15% 5%
5 2 ?% ?% ?%
6 2 ?% ?% ?%
7 3 ?% ?% ?%
small-borze.jpg

Börze

A börzében különböző kockázatú tőzsdei ügyletekbe bonyolódhatsz, kis vagy nagy összeget kockáztatva. Naponta 3x fektethetsz be, szerencsédtől függően fogsz kreditet nyerni vagy veszteni. A nyerési esélyt a börze szintje és a szerencse tulajdonságod befolyásolja (értelemszerűen magasabb szintű börzénél jobb esélyeid vannak).