Kedvenc építő verseny
kedvencepito.jpg
small-kedvencepito.jpg

A kedvenc építő versenyt az alsó sávban, a kedvenc alkatrészes ikonra kattintva érheted el. A kedvenc építő verseny nem aktív állandóan, csak az alábbi időpontokban, a rajta mozgó marker jelzi is, ha épp zajlik.

Biztos időpontok: 01:00-01:30, 06:00-06:30, 10:00-10:30, 17:00-17:30 , 21:00-21:30

Ha a nevezéskor van másik játékos, aki szintén játszani szeretne, vele fogsz játszani, ha nincs, gépi ellenfelet kapsz (30 másodperc várakozási idő után).
A játék során a bal oldal látható kedvenc pontos mását kell kiraknod a rendelkezésre álló alkatrészekből. Vigyázz, vannak hasonlóan kinéző alkatrészek, minden részlet számít! A játék lejátszása után nő a kedvenc építő játék szintje. Ettől a szinttől függ, hogy hány ízesítőt kapsz a játék végén, és ha elég magas, akkor akár játék nélkül is átveheted a jutalmat!
Ha nyersz, a kirakási idő alapján kapsz rangsor pontot (120 pont a maximum, ez csökken, ahogy telik az idő a kirakásig). A vesztes 0 pontot kap.
Új játékosok (vagy akik az előző héten rossz eredményt értek el?) bónusz pontokat is kapnak.

A kedvenc építő versenyért jutalmul szakértelempontot és ízesítőket kapsz. Naponta 5 játéklehetőséged van, a legtöbb szakértelempontot az első játékért kapod, a másodikért valamivel kevesebbet stb. Azért, hogyha nincs időd mind az ötöt lejátszani, akkor se érjen akkora veszteség. A másik jutalom, az ízesítő csak a játék szintjétől függ. A vesztes feleannyi ízesítőt kap, mint a győztes, a szakértelempont mennyisége ugyanaz mindkét játékosnak.

A kedvenc építő versenyért pontokat is kapsz (a gyorsabb győzelemért több pont jár), amely alapján a játékosokat rangsoroljuk. Hetente egyszer van eredményhirdetés, a pontok összege alapján. A jutalmat hétfőn, a napi jutalmakkal együtt tudod átvenni.