Minijátékok
minijatekok.jpg
small-minijatekok.jpg

A minijátékok egy teljesen opcionális részét képezik az Argum Citynek. Az alsó sávban levő labdás kedvenc ikonra kattintva érheted el őket, vagy a kennelben ugyanezen az ikonon keresztül. A játékokkal való játék elsődleges célja, hogy növeljék kedvenceid boldogságát: minden játék után minden kedvenced boldogsága 10%-kal nő. De emellett kapsz szakértelempontot, zent, esetleg kedvenc játékokat, és a napi legelső játékért egy aranydukátot.

Ha nem akarsz a minijátékokkal játszani, akkor kedvenceid boldogságát úgy is növelheted, hogy játékokat veszel és adsz nekik.

Minden minijátéknak van egy szintje, ami akkor nő, ha játszol a játékkal. Vigyázz, magasabb szinten a játékok picit nehezedhetnek! Ha egy minijáték szintje eléri a 10. szintet, attól kezdve megteheted azt is, hogy egyetlen gombnyomással csak átveszed az érte járó jutalmat! A kapott zen és szakértelempont mennyisége függ a szintedtől, és attól, hogy mennyi az össz-szintje a minijátékaidnak.

A minijátékokhoz tartozik egy globális szint is, ami szintén fejlődik a játékoktól. Az ennek megfelelő csík a képernyő alján látható. Ha ez a szint megnő, újabb minijáték jelenhet meg a panelen.

Egy nap 4 játéklehetőséget kapsz, ebből 2-t tudsz ugyanarra a játékra elhasználni. Természetesen játszhatsz többet is, de azért már nem kapsz jutalmat. Argumért tudsz naponta egyszer +2 játéklehetőséget venni.

Fontos! Ha játék közben frissíted a böngészőt, vagy bezárod, vagy csak az ablakot csukod be a piros X-szel, az olyan, mintha feladtad volna a játékot, nem tudod utána folytatni! Ha a játékokon piros lakat jelenik meg, az azt jelenti, hogy az előző játékot nem zártad le. Keresd meg, melyik az a játék, amin nincs lakat, azzal fejezd be a játékot ilyenkor.

minijatek01.jpg

Drágakő vadászat
Két kő megcserélésével kell 3 azonos színű követ rakni egy sorba vagy oszlopba. Ha 4 vagy több kő van egymás mellett, az több pontot ér, mint ahogy az is, ha egy lépésből több alakzatot raksz ki. A megadott pontszámot adott lépésből kell teljesítened.

minijatek02.jpg

Memóriajáték
Mindig 2 lapot fordíthatsz meg egyszerre. Adott számú lépésből meg kell találnod az összes párt.

minijatek06.jpg

Éjszakai hadművelet
A gonosz ufókat kell lelőnöd, mielőtt ők lőnek l téged. Az ártatlan turisták eltalálása is életvesztéssel jár!

minijatek05.jpg

Passziánsz
A klasszikus passziánsz játék, a lapokat csökkenő sorrendben kell egymásra rakni, felváltva a pirosat és feketét. Az üres helyekre bármelyik stócot átrakhatod. Lapokat fordíthatsz fel a talonból, és akár a felső kupacba rakott lapokat is visszarakhatod a játéktérre, ha szükséged van rájuk. Néha lehetséges, hogy nincs több lépésed már, nem tudod a játékot megoldani. Ha a talon kétszer átpörgeted úgy, hogy nem veszel ki belőle semmit, akkor megjelenik az újrapróbálom gomb, ilyenkor következmény nélkül újrapróbálhatod.

minijatek03.jpg

Mentőexpedíció
Az égő házból kiugráló kedvenceket kell a tűzoltókkal elkapnod. A két nagy sárga panellel mozgathatod őket, PC-n a nyíl billentyűk is működnek.

minijatek04.jpg

Idegen invázió
A támadó kis ufókat harci robotjaiddal vadászhatod le. A lövéshez bökj a robotra, ill. PC-n működnek az 1, 2 és 3 gombok is. Vigyázz, korlátozott mennyiségű muníciód van!

minijatek07.jpg

Futószalag
Ebben a játékban mindig a futószalag végén érkező ércet tudod felemelni, és a szalagokon berakni egy másik helyre. Ha így 3 azonos színű érc kerül egymás mellé, akkor azok lekerülnek a szalagról. A cél, hogy az ércek ne potyogjanak le a szalag végén! Ezt a játékot elsősorban PC-re optimalizáltuk.