Kennel

A játékban tündéri kis kedvenceket nevelgethetsz, amelyeket argummutáció segítségével hoztak létre. Az első kedvencedet rögtön a tutorial során megkapod (vagy ha esetleg átugrottad, a kennel első meglátogatásakor). Őt és a további kedvenceidet is a kennelben találod, itt gondoskodhatsz róluk, öltöztetheted és fejlesztheted őket.
A kennelben kezdetben 3 gomb van, a Gondozás, Öltöztetés és Bolt, de a későbbiekben meg fog jelenni a Kutatás, Hozzárendelés és Fúzió gomb is.
A kennel szintjét a kúriában fejlesztheted, maximum annyira, mint amennyi a karaktered szintje. Ahogy nő a kennel szintje, újabb kifejleszthető kedvencek fognak megjelenni benne.

kennelbolt.jpg

Kennel bolt

A kennelben először a boltot látogasd meg! Itt tudod feltalálni és megvásárolni ill. elkészíteni a kedvenceid számára ez ennivalókat és játékokat. Minden ételnek és játéknak van egy szintje: legfeljebb olyan szintűt kutathatsz és vásárolhatsz, mint a legmagasabb szintű kedvenced szintje. A kedvenceid optimális fejlődéséhez próbáld mindig a szintjének megfelelő ételt és játékot adni neki!
A bolt felső sorában látható, hogy mennyi különleges komponens van a birtokodban (ízesítő, vitamin stb). Ezeket a kedvenc szépségversenyen való részvétellel és szavazással, valamint a kedvenc építő versennyel szerezheted. Ezek segítségével különleges ételeket készíthetsz kedvenceidnek, amelyek nemcsak a jóllakottságát, de a hűségét is növelik.

kedvencgondozas.jpg

Gondozás

Itt tudsz ételt és játékot adni a kedvencednek. Az étel a jóllakottságát növeli, csak akkor adhatod oda neki, ha a jóllakottsága 80% vagy kevesebb. Az evéssel a kedvenc egyúttal tapasztalati pontot is kap. Ha szintet lép, táposabb ételeket ehet és érdekesebb játékokkal játszhat. A különleges ételek emellett a kedvenced hűségét is növelik. Ha elegendő ilyen ételt kap, a hűsége is megnő, zöld, türkiz, kék stb. lesz. A hűségesebb kedvencek hasznosabb segítők a harcban. A hűséget bizonyos tárgyakkal (pl. hűség záloga) direktben is lehet növelni. Emellett létezik egy tárgy, a metabolizátor, amit kegyetlenebb állattartók használnak, ettől állatod éhes lesz, újra tudsz neki enni adni, és gyorsabban fejlődik.
A játékok a kedvenced boldogságát növelik. A játékok közül csak a különlegesek (zöld, kék, lila, narancs) adnak tapasztalati pontot, a többi nem. Ha a kedvenced boldogtalan, a harcban nem, vagy csak kevesebb bónuszt fog adni az alkalmazottnak, akihez hozzárendeled, és a szépségversenyen is szürkébb lesz a grafikája.
Kedvenced boldogságát azzal is növelheted, ha minijátékot játszol. A minijátékok ennek a panelnek a jobb felső sarkából is elérhetők, egy minijátékkal való játék az összes kedvenced boldogságát megnöveli 10%-kal.
Ha prémium tag vagy, kedvenceid maximális jóllakottsága és boldogsága 110%-ra nő, tehát még 90%-on is adhatsz nekik ételt illetve játékot.
Lehetőséged van argumért automata etetés és játék funkciót vásárolni a kedvencednek. Ezt egy adott kedvenc számára egyszer kell megvenned, és attól kezdve mindig magától használja a megadott tárgyakat, ha épp szüksége van rá (de megvenni nem fogja, tehát a készleteket előre fel kell töltened!) Ha az állatodat fúzionálod, az automata etetés átkerül az új kedvencre. Fontos, hogy ha két automata etetéssel rendelkező kedvencet fúzionálsz, akkor az egyik automata etetés elveszik.

kedvencoltozkodes.jpg

Öltöztetés

Az öltöztetés panelen megváltoztathatod kedvenced kinézetét. Az első kedvencnek van minden tartozékból több, a további kedvenceknek viszont ezeket ki kell kutatni a kutatás panelen. Ha a kedvenced képére kattintasz középen, eltüntetve a kép körüli sárga kiválasztó keretet, akkor a többi kedvenced már kikutatott tartozékai közül is választhatsz, nemcsak a sajátjai közül!
Kedvenced kinézetének elsősorban a kedvenc szépségversenyen van jelentősége, ha jól néz ki a kedvenced, többen szavaznak rá!
Ha kedvenced eléri a 10. szintet, attól kezdve bizonyos tartozékai harci statisztikákat is adnak. Ezeknek akkor lesz jelentősége, ha a kedvencet hozzárendeled egy alkalmazotthoz: ekkor a kedvenc harci tulajdonságai hozzáadódnak az alkalmazottéhoz.
Egy kedvenc legfeljebb annyi bónuszt adhat egy alkalmazottnak, amennyi a kedvenc szintje és az alkalmazott szintje közül a kevesebb. Ha például a kedvenc 12. szintű, az alkalmazott 14. szintű, és a kedvencnek van egy +10 k-támadást adó szája és egy +10 k-védekezést adó teste, akkor csak +6/+6-ot fog adni, hiába adhatna elvben +10/+10-et is. Az, hogy a kedvenc tartozék mekkora bónuszt ad, a kedvenc hűségszintjétől függ.
10. szinttől a kedvencnek beállíthatsz egy második öltözetet is az ekkor megjelenő „Visel” gombbal. Ez azt adja meg, milyen harci statisztikákat adó tartozékokat kapott, míg a Kinézet gomb azt, hogy hogyan néz ki pl. a kedvenc szépségversenyen.
Ha kedvenced boldogsága lecsökken, akkor az általa adott harci bónuszoknak csak a fele érvényesül, ha pedig nagyon alacsony lesz, akkor egyáltalán nem érvényesülnek.

kedvenckutatas.jpg

Kutatás

Ha a kedvenc küldetésekkel megfelelően haladsz, akkor megjelenik a kennelben a kutatás gomb is. A kutatás menüben további kedvenceket kutathatsz ki. Az elején a másik 3 kedvencet, akit nem választottál, de ahogy a kenneled szintjét növeled, újabb kedvencek jelennek meg.
Az újabb kedvenceket 2 okból érdemes kikutatni és megszerezni: egyrészt, a kedvencek tartozékai keverhetők, ezért az új kedvencek tartozékainak felhasználásával különleges és érdekes kedvenceket hozhatsz létre, amelyek vonzani fogják a szavazatokat a szépségversenyben. Másrészt, a magasabb szintű kedvenceknek táposabb, ill. másfajta harci képességekre bónuszt adó tartozékai lehetnek.
A kedvenceket a kikutatás után zenért veheted meg, de alapban csak 3 fajta kedvenced lehet. Új kedvenc helyeket a kennelben argumért vásárolhatsz.
Ha egy kedvencet már megszereztél, akkor lehetőséged van fejleszteni: ilyenkor további tartozékokat (szárny, test, fül, szarv stb) kutatsz ki hozzá. A kikutatható tartozékok száma a kedvenc szintjétől függ, ezért amikor szintet lép, érdemes az új tartozékokat kikutatni. Ezeket külön nem kell megvenni, a kutatás után rögtön megkapod. Nem minden kedvencnek van mindenféle tartozéka, pl. van, amelyiknek nincs szárnya, vagy sapkája. Az elsőként választott kedvenc tartozékait nem kell kikutatnod, azokat rögtön megkapod.

kedvencrendeles.jpg

Hozzárendelés

Itt rendelheted hozzá kedvenceidet az alkalmazottakhoz. Ez a gomb csak akkor jelenik meg, ha a kedvenccel kapcsolatos küldetésekben eljutsz idáig.
A hozzárendelésnek csak akkor van kézzelfogható haszna, ha a kedvenced legalább 10. szintű. Ekkor a kedvenc harci bónuszt ad az alkalmazottnak, akihez hozzárendelted (részletesebben Öltöztetés).

kedvencfuzio.jpg

Fúzió

Ez a gomb csak akkor jelenik meg, ha a kedvenccel kapcsolatos küldetésekben eljutsz idáig. Kedvenceidet nem küldheted el csak úgy, mert akkor előfordulhat, hogy a csatornában kidobva mutálódik, és később óriásira nőve, a városra támad.
A fúzió során két kis kedvenc lelke egyesül, és attól kezdve egy testben léteznek tovább. Csak magasabb szintű kedvencet fúzionálhatsz alacsonyabb szintűbe. Ennek oka, hogy elkerüljük az esetleges visszaéléseket.
Ha egyetlen kedvenc sincs, amelyiket fúzionálhatnál, annak vagy az az oka, hogy a legmagasabb szintű kedvencedet választottad ki, vagy az, hogy a belé fúzionálható kedvencek vagy neveztek a szépségversenyre (kis csillag van a képükön) vagy hozzá vannak rendelve egy alkalmazotthoz (szívecske).
A fúzió során az új kedvencbe átkerül a régi TP-jének és hűségpontjának 50%-a (ha költesz argumot, akkor a 90%-a).
A fúzióra legfeljebb akkor lehet szükséged, ha már maximális számú kedvenced van, nem akarsz vagy nem tudsz új kedvenc helyet venni argumért, viszont szeretnél egy új kedvencet megvásárolni és kipróbálni.
Fontos, hogy ha két automata etetéssel rendelkező kedvencet fúzionálsz, akkor az egyik automata etetés elveszik.

Bónuszok

  • nincs: Nincs ilyen testrésze
  • -: Van ilyen testrésze, de nem ad bónuszt
Kedvenc test fej szárny párna farok szimbólum száj szem fül fejdísz szarv tetoválás
Tekkus nincs nincs nincs nincs
Cityus nincs nincs
Lajhárboci K-véd +1 - - - - - K-tám +1 - - nincs - -
Bagolybari nincs
Mókoszlán nincs
Őzegér E-véd +1 nincs Kábítás +1 nincs nincs
Pulimaci K-véd +1 Életerő +1 nincs Kábítás +1 nincs E-tám +1 nincs nincs nincs nincs
Sárkánycica nincs nincs
Kecskusz nincs
Bőregér - - - - Kábítás +1 Átütés +1 E-tám +1 Káb. ell +1 - - nincs Káb. ell +1
Sünbari
Nyúleb nincs
Békatyus Életerő +1 nincs Átütés +1 E-tám +2 nincs E-véd +2,
K-véd -1
Macskaszirén nincs nincs
Griffecske E-véd +2 Életerő +2 Blokkolás +2 Kábítás +2 Átütés +2 K-tám +2 E-tám +1 Káb. ell +1 Kritikus +2 Káb. ell +2
Homokszfinx nincs nincs
Lepkemaci nincs nincs
Katifánt E-véd +2 Életerő +2 E-tám +2
Halsárkány
Kengala
Húsvéti nyuszi Életerő +1 E-véd +1,
K-véd +1
nincs Átütés +1 K-tám +1 E-véd +1,
K-véd +1
Kritikus +1 nincs nincs Káb. ell +1

Hűség szintekhez szükséges hűségpontok

1. -
2. 50
3. 150
4. 300
5. 900
6. 1800
7. 3000
8. 5000
9. 10000
10. 20000