Barátok
baratok.jpg
small-baratok.jpg

A játékban barátokat szerezhetsz egyszerűen úgy, hogy egy játékos nevére kattintasz a chaten, és megnyomod a „Barátnak jelölöm” gombot. Ha nem írt a chaten semmit, de tudod a nevét, akkor a Kémkedésnél megkeresheted, és ott is barátnak jelölheted.

baratokpici01.jpg

A barátaid adatlapját bármikor megnézheted, és a portré bal felső sarkában levő zöld nyíllal birtokát is meglátogathatod. A birtoklátogatáskor bemehetsz az épületekbe, és számos dolgot megnézhetsz, de azért nem mindent, pl. az alkalmazottak felszerelését sem látod. A robot teljesítményelosztását pedig csak kémkedéskor fogja a program kijelezni.

baratokpici02.jpg

A barátságotoknak van egy szintje: a barátság szint akkor nő, ha ajándékot küldtök egymásnak, kalandban segítitek egymást, vagy ha egymást kertjét meggereblyézitek, megöntözitek. A barátság szint az arany szív ikonban látható.

ajandekcsomag.jpg

Barátaidnak ajándékot küldhetsz, ha a neve melletti ajándékcsomagra kattintasz. Egy nap 5 (prémium tag 10) ajándékot küldhetsz el. A megajándékozott zent kap, ha barátság szintetek legalább 5, akkor kutatáspontot is, ha barátság szintetek legalább 10, és prémium tag a küldő, akkor alkalmazott hűségpontokat is. Ezenkívül a megajándékozott népszerűsége is nő. Ennek mértéke attól függ, hogy viszonyul egymáshoz a népszerűségetek: ha egy kis népszerűségű karakter küld ajándékot egy népszerűnek, akkor az nem fog sokat növelni.

Az ajándékokat a napi első belépéskor, a Napi jutalmak oldalon veheted át, ekkor kiírásra kerül a chatre, kiktől kaptad (de ezt az Eseményeknél is visszanézheted, ha rászűrsz a Karakter eseményekre).

Ugyanitt, a bal felső sarokban van egy „Felkérés” gomb. Itt látod, kik azok, akik barátnak jelöltek. A panelen levő gombbal elfogadhatod, vagy elutasíthatod őket. A barátság meg is szüntethető, de ilyenkor barátság szintetek nullázódik!

Ha egy barátod online, akkor a kék üzenetküldés ikonnal írhatsz neki a chaten privátban. Ha a chatben egy játékos nevére kattintasz, úgy is tudsz neki privát üzenetet küldeni.
Játékosokat tiltólistára is rakhatsz, ekkor nem tudnak neked üzenetet küldeti és a chatre írt szövegeik sem jelennek meg. Barátot nem rakhatsz tiltólistára, előtte a barátságot meg kell szüntetned!