Fontosabb hírek

2020. március 24. - Maradj otthon és játssz Argum City-t!

Kedves Játékosok!
Mi is szeretnénk buzdítani mindenkit, hogy a karantén ideje alatt maradjon otthon, és ehhez egy kis támogatást is nyújtunk: mindenki kap tőlünk 7 nap prémium tagságot (akinek már van, annak meghosszabbítjuk 7 nappal), ne menjetek ki az utcára, játsszatok inkább az Argum City-vel! A funkció bekapcsolásához szükséges lehet, hogy kilépj a játékból, majd vissza.

2020. március 9. - Holoszimulátor

Ma délben elindult a Holoszimulátor esemény a 4-es világon! Hozz létre egy másodlagos csapatot, és csináld végig vele a kalandokat! Szerezz egy rakás argumot, és ajándékokra beváltható kalandtókent! A ranglista szereplésekért és a célok teljesítéséért további jutalmak járnak.
További részletek a fórumon.
FONTOS! Az esemény mellett van egy befizetési akciónk is. Ha legalább 350 argumot vásárolsz, akkor teljesen ingyen megnyílik egy alkalmazott hely!

2020. február 13. - Ajánld a játékot barátaidnak!

Elindult az Argum City új világa, kérlek, segíts nekünk a játékot népszerűsíteni! Már működik az ajánlói rendszer. Kattints baloldalt az argum ikonra, és azon belül az Ajánlás fülre! Ezen belül több lehetőséged van:
- Az ajánlói kódoddal küldhetsz emailt barátaidnak
- Az ajánlói linket direktben elküldheted messengeren, skype-on, viberen stb.
- Kimásolhatod a bannerek egyikét weboldaladra, facebookra, vagy más közösségi médiába.
Előre is köszönjük mindenkinek a segítségét! Ne feledd, a beajánlott játékosok által vásárolt argum után te is kapsz 20% bónuszt!

2020. február 10. - Argum City új világ indul

Kedves Játékosok!

Várhatóan szerdán, feb. 12-én 10 és 12 óra között elindul az Argum City 2. világa! Ha már regisztráltál a játékra, egyszerűen a login képernyőn tudsz világot választani, és új karaktert létrehozni.
Szeretnénk a segítségedet kérni, hogy az új világot ajánld barátaidnak, ezért a holnapi nap során beélesítjük ajánlási rendszerünket, amelyben ha új játékosoknak ajánlod a játékot, argum befizetéseikből 20% bónuszt kapsz te is!
Az új világon is érvényes lesz az első befizetésre dupla argum akció, és ott is meg lehet szerezni a TF, VU és HKK bónuszokat a 20., 30. és 35. szint elérésekor.

2020. január 16. - Népszerűsítés jutalom, háború reform

Kedves Játékosok!

Először is szeretnénk megköszönni azoknak a segítségét, akik likeolták facebook oldalunkat, a játék trailer videóit, ill. 5 csillagos értékelést adtak a játékra a google play áruházban. Sajnos, a célként kitűzött 300 like / 5 csillag nem jött össze, ennek ellenére úgy döntöttünk, hogy adunk mindenkinek jutalmat azért. A napi jutalmaknál, Argum City népszerűsítése címke alatt mindenki átvehet 30 argumot. Továbbra is szívesen vesszük a segítségeteket a játék népszerűsítésében!

A másik dolog, hogy a játékot folyamatosan fejlesztjük, a változások listáját te is nyomon követheted a fórum patch információk topikjában. Ezen belül is külön szeretnénk felhívni a figyelmet arról, hogy a szövetségi háborúk nevezési díja változott, jelentősen csökkent azok számára, akik a csaták egy részét elvesztették. Ráadásul ha egy csapat létszáma jelentősen kevesebb, mint az ellenfeléé, akkor feltöltjük más csapatokból segítőkkel. Reméljük, hogy a megváltozott feltételek mellett több szövetség fog csatlakozni a háborúkhoz, és így lesz elegendő tókenjük szövetségi relikviák vásárlására, mire azok bekerülnek a játékba!

2019. december 20. - Argum City népszerűsítés

Kedves Játékosok!

Szeretnénk egy kis segítséget kérni tőletek a játék népszerűsítéséhez, ami, ha sikerrel jár, MINDEN aktív játékosunk 100 argumot kap tőlünk ajándékba! A dolog, amit kérünk, nagyon egyszerű:

kövessétek és likeoljátok facebook oldalunkat:
Argum City facebook oldal

kedveljétek az argum city trailer videókat:
Argum City 30mp-es trailer
Argum City 42mp-es trailer

és nagyon hálásak lennénk egy 5 csillagos értékelésért a Google Play áruházban, az Argum City app-ra (ha esetleg szövegben is írsz valami pozitívat, annak külön örülünk).

Ha jan. 8. délig mind a 4 fenti számláló eléri a 300-at, akkor mindenki, aki januárban belépett a játékba, és legalább 5. szintű, 100 argumot kap ajándékba tőlünk, ha esetleg az 500-as álomhatárt is sikerül átlépni, akkor 150-et.

Előre is köszönjük mindenkinek a segítségét és támogatását!

2019. november 15. - Argum befizetési akció

Kedves Játékosok!

Szeretnénk felhívni a figyelmeteket, hogy a játék indulása alkalmából akciós argumvásárlásra van lehetőség: a legelső befizetésedre dupla mennyiségű argumot kapsz! Kattints baloldalt az argum ikonra, előre is köszönjük a támogatásodat!

2019. november 13. - Argum City közös promóciója más játékainkkal

Kedves Játékosok!

Azoknak, akik a Végzetúr, Túlélők Földje ill. Hatalom Kártyái játékainkkal is játszanak, szeretnénk egy kis extra ajándékkal kedveskedni. A 20. szint elérésekor jutalmat adunk, amelyet a másik játékban fogsz megkapni.

- A Végzetúrban a csatlósemblémát szerezheted meg, amely a csatlósok által csatlóskristályból és harccal szerzett TP-t növeli meg 10%-kal.
- A Túlélők Földje relikvia a másznivalókban +1 szörnnyel való harcot tesz lehetővé. A HKK-sok pedig egy egyedi lapot, az Argum gólemet kapják meg. A 30. és 40. szint elérésekor a VU relikvia által adott bónusz megnő, a TF-esek pedig egy további karakterüknek kérhetik el a relikviát.
- A HKK-sok még egy Argum gólemet kapnak (40. szinten foilost, a készlet erejéig). Aki a 3 játék közül egyikkel sem játszik, az relikviaszilánkot kap az Argum Cityben.

A 20. szint elérésekor választhatsz majd, milyen ajándékot kérsz, ehhez meg kell adnod a valódi nevedet, hogy a másik játékban azonosítani tudjunk (a Végzetúrban elég, ha ugyanaz az email címed). A HKK lapokat Beholderes HKK versenyen való részvételkor vagy BDV rendeléssel lehet elkérni, de egy játékos csak egy karakter után kérhet lapokat.

A nevedet az átvételhez a Beállítások: További beállítások: Azonosítás menüpontban adhatod majd meg.

2019. november 11. - Elindult az Argum City!

Kedves Játékosok!

Közel 6 év fejlesztés után végre eljött a pillanat, ma délben elindítottuk új játékunkat, az Argum City-t. Gyertek, regisztráljatok, próbáljátok ki a játékot, ha tetszik, ajánljátok barátaitoknak is! A játék androidos app verziója letölthető a Playstore-ből. A iPhone verzió sajnos nem készült el az indulásra, de dolgozunk rajta. A játék fóruma is üzemel már, ha a játékba be vagytok lépve, a fórum gombra kattintva tudtok belépni oda is, és hozzászólást írni.

Jó játékot kívánunk mindenkinek!