Prémium tagság
premium.jpg
small-karakter.jpg

A prémium tagság menüjét a portréd jobb alsó sarkában levő ikonra kattintva érheted el.
A prémium tagságot ingyen kapod, ha argumot vásárolsz! A befizetés összegétől függ, hogy hány napra. Ezenkívül prémium tagságot argumért is vehetsz.

A prémium tagság a következő előnyökkel jár:

  • Megnő a limit, ameddig a kaland- és hőspontokat kaphatod a hűségbónusszal. Ennek akkor van jelentősége, ha ezeket az erőforrásokat nem tudod elkölteni, akkor tovább spájzolhatod őket.
  • Az ismételhető kalandok 3 kalandpontba kerülnek, de 3x jutalom is jár értük. Ezzel egyrészt időt spórolsz meg, másrészt az erőforrás, hőspont stb. költségeket csak 1x kell kifizetned, hiába kapsz 3x annyi TP-t és jutalmat.
  • Céged minden erőforrásból 20%%-kal többet tud tárolni. A 4 alapvető erőforrásból alapban maximum annyit tárolhatsz, amennyi a céged napi termelése. Ha ezt a limitet elérik, a számok zöldre váltanak, és nem regenerálod ezeket tovább. Ezt a limited tolja ki a prémium tagság 20%-kal.
  • Lehetőséget kapsz a robot csaták gyorsított befejezésére. A képernyő tetején lesz egy azonnali befejezés, ami a csatát sokszorosára gyorsítja.
  • Kérhetsz automatikus fokozást a bányászatnál és a kertben, ha a fokozásod legalább 3. szintű. Ez arra jó, hogy az adott minijátékokkal nem kell játszanod, a bónuszt akkor is megkapod. A fokozás szintje is nő ilyenkor, és a rangsor pontszámod is, igaz, kevesebbel, mintha valóban játszanál.
  • Egygombos begyűjtés a kertben. A bal alsó sarokban levő gombbal egy kattintással begyűjtheted az összes termést.
  • Napi háromszor tudsz ingyen szakértelem fókuszt váltani, nem csak egyszer. Minden szinten, amikor szakértelmet kapsz, a 3 szakértelem közül meg kell jelölnöd egyet aktívnak. Naponta egyszer egy ilyen aktív jelölést ingyenesen megváltoztathasz, a prémium tagság ezt a limitet növeli 3-ra.
  • Több ajándékot küldhetsz naponta barátaidnak. Alapban csak 5 ajándék küldésére van lehetőség, a prémium tagság ezt 10-re növeli.
  • Egy játékosnak legfeljebb 20 barátja lehet. Ez a limit kitolódik 1-gyel minden 3 napi prémiumért, amit befizetés mellé ajándékba kapsz (az argumért vásároltért nem), egész a maximális 50-ig. Ha a prémium tagság megszűnik, a barátokat nem veszted el, de nem vehetsz fel újat, amíg a maximum fölött van.
  • A kedvencek maximális lehetséges jóllakottsága és boldogsága 100%%-ról 110%%-ra nő.