Chat ablak
chat.jpg

A chat ablakban láthatod az eseményeket, amik veled történnek (világoskék), és az azt, amit játékostársaid írnak (barna). Bizonyos rendszerüzenetek zölddel jelennek meg, ill. a szövetségi chat és események sárgával. A szövetségi chatre a jobb alsó sarokban levő felhő ikonra kattintva válthatsz.

Ha épp nem a chat ablakban vagy, és fölé mozgatod a kurzort, vagy belé kattintasz, akkor aktívvá válik. A chat ablak mérete növelhető, és ha belépéskor ill. frissítéskor visszamenőleg látod a korábbi chateket is (de a rendszerüzeneteket nem).

A csatáknak külön chat ablaka van, a robot és alkalmazott csata eseményeit itt nézheted meg, ha kíváncsi vagy a konkrét számokra, sebzésekre.

A chatben ha egy célt látsz, annak a szövegére rá lehet kattintani, és akkor feljön a cél leírása, ha te érted el, akkor a jutalmat is rögtön átveheted. Ha egy játékos nevére kattintasz, akkor feljön a panelje, ahol barátnak jelölheted, vagy privát üzenetet küldhetsz neki. Privát üzenetet csak online játékosnak küldhetsz, de azt megteheted a barátok panelről is, az üzenetküldésre kattintva. Privát chat közben is lehetőséged van a privát chat ablak és a globális chat között váltani.
A chat bal alsó sarkában vannak a szűrők, itt bizonyos dolgokat ki / be tudsz kapcsolni.