A céged
ceg.jpg
small-ceg.jpg

A Cég panelt az alsó sorban, a cég ikonra kattintva érheted el. Bár a játékban semmi sem kötelező, és te döntöd el, mivel foglalkozol, a cégre mindenképp szükséged lesz, mivel elsősorban ez termeli a játék négy alapvető erőforrását.

A Cég ikonra kattintva először is nevet kell adnod a cégednek, de ha a tutorialt végigcsináltad, ott ezt már megtetted. A Cég nevét később nem változtathatod meg, de az ikonját igen.

A Cég kredittermő épületei attól függnek, milyen szakmát választottál. Pl. a doktornak gyógyszertárai, kórházai vannak, az iparosnak gyárai stb. A másik 3 erőforrást termelő épület minden szakmánál azonos.

Kutatás, építés

Az épületeket először mindig ki kell kutatni, és utána kreditből meg tudod őket építeni. A kutatás és az építés is időbe telik, amit argummal vagy a gyorsító nevű tárggyal lehet gyorsítani, illetve bizonyos szakértelmek és tárgyak csökkentik ezt az időt.
Az épület építéséért a céged tapasztalati pontot kap (az épületre kattintva nézheted meg, mennyit). A legtöbb tapasztalati pontot mindig a legújabb épület adja. Ha a céged szintje meghaladja a karaktered szintjét, akkor kevesebb TP-t kapsz az épületekért. Ha 1-el, akkor 0,9x szorzó van, ha 2-vel, 0,8-as stb. Tehát a többi épülettel ellentétben, a céged lehet magasabb szintű, mint a karaktered, csak ekkor nehezebb fejleszteni.

Az épületeket idővel tovább lehet fejleszteni. A fejlettebb épületek nevét itt is színek jelölik:

Szint Szin
1. szint fehér
2. szint zöld
3. szint türkiz
4. szint kék
5. szint lila
6. szint sárga
7. szint narancs
8. szint pink
9. szint vörös

Az első épületeket csak zöldig lehet fejleszteni, a későbbieket egyre tovább. Ha egy meglévő épületet fejlesztesz, akkor egyszerre, az összeset fel tudod fejleszteni. Az építési költség és kutatási idő ilyenkor a korábbi és az új épület költségének ill. idejének különbsége, a kapott Tp pedig a korábbi és új épületek Tp értékének különbsége szorozva 0,9-cel.

Lehetőség van maximum 2 építési sort (1) vásárolni argumért. Ezek lehetővé teszik, hogy várakozási listára rakj 1 vagy 2 épületet, amelyek építési automatikusan elkezdődik, ha az előző épület elkészült.

A bal felső sarokban látod a maximális épületszámot, ennél nem lehet több épületed. Ez a maximum a céged szintjétől függ (annak 5x-e), de bizonyos tárgyak és relikviák növelhetik ezt a számot. Ha épületeid száma eléri ezt a maximumot, még mindig van lehetőséged, hogy lebonts egy épületből egy vagy több darabot (az épület képére, majd a $ jelre kattintva), ilyenkor visszakapod a kreditköltségének a felét. Ha egy épületből az utolsót is lebontottad, 12 óráig nem bonthatsz le újabbat.

Figyelem A cégnél maximalizálva van az épületek fajtájának darabszáma. 8-as korlát tuti van, hogy ez változik e? Nem tudni…

Épületek fül

Ha céged szintet lép, itt lesz látható, milyen új épületeket kutathatsz ill. fejleszthetsz ki. A Régi épületek szűrését ha kikapcsolod, megjelennek azok az elavult épületek is, amiket korábban teljesen lebontottál.

ceg-termeles.jpg

Óránkénti termelés

Itt láthatod, melyik erőforrásból mennyit termel óránként a céged.

A termelésre a következő dolgok tudnak bónuszt adni:
- a karaktered szakmája (+5% a megfelelő erőforrásra)
- szakértelem (minden szakértelem szint +1%. a szakértelmet növelhetik alkalmazottjaid, és csökkentheti, ha alacsony a boldogságod)
- szövetségi épületek (a megfelelő épületek az adott erőforrásra +1% bónuszt adnak szintenként)
- bizonyos tárgyak és relikviák is adhatnak bónuszt a termelésre

A napi tárolókapacitásod egy-egy erőforrásra az óránkénti termelés 24x-e, ha prémium tag vagy, 20%-al több ennél. Ha egy erőforrás eléri a maximumot (a jobb felső sarokban zöld lesz a szám), akkor azt az erőforrást a céged tovább már nem termeli. De ha más módon jutsz ilyen erőforráshoz, pl. veszed a boltban vagy aukción, vagy jutalmul kapod, akkor az növelheti a maximum fölé.

Figyelem! A játékban bizonyos helyeken az erőforrás költsége dolgoknak nem fix, hanem dinamikusan változik. Vagy a karaktered szintjétől függ, vagy az erőforrás maximumodtól. Tehát előfordulhat pl. hogy egy nyereményjátékban annyi kreditet kapsz, mint 2 órányi termelésed, vagy egy cselekvés költsége annyi zen, mint 6 órányi zen termelésed.

Rangsor

Itt nézheted meg, más játékosokhoz képest mennyire jó a céged össztermelése, ill. egyes erőforrásokra külön-külön is lebontva.

Kredittermelő épületek

# Cégszint Iparos Kereskedő Orvos Vendéglátós
1 1 órás újságos gyógyszertár fagylaltos
2 4 asztalos üzem virágbolt kozmetikai szalon büfé
3 10 autószerelő műhely pékség fogorvos gyorsétterem
4 14 szerelőüzem hentes étterem
5 bányatelep drogéria
6 csokoládégyár élelmiszerbolt
7 olajfinomító piac plasztikai sebészet
8 elektronikai gyár autókereskedés MRI központ
9 54 építőipari cég műszaki áruház rehabilitációs intézet
10
11
12

Céges épületek

[[/cell]]
Cégszint Új épület
1 #1 kredittermelő
2 laboratórium (10 kutatáspont/óra)
3 #1 kredittermelő (30 kredit/óra)
4 #2 kredittermelő (40 kredit/óra)
5 játékterem (5 zen/óra)
6 #2 kredittermelő (60 kredit/óra)
7 laboratórium (35 kutatáspont/óra)
8 #2 kredittermelő (80 kredit/óra)
9 #3 kredittermelő (90 kredit/óra)
10 edzőterem (20 energia/óra)
11 #3 kredittermelő (110 kredit/óra)
12 laboratórium (60 kutatáspont/óra) játékterem (12 zen/óra)
13 játékterem (12 zen/óra) #3 kredittermelő
14
15 edzőterem
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51 #7 kredittermelő (500 kredit/óra)
52 park (52 zen/óra) #8 kredittermelő (520 kredit/óra)
53 marketing ügynökség (106 energia/óra)
54 #9 kredittermelő (540 kredit/óra)
55 szerverbázis (275 kutatáspont/óra)
56 #9 kredittermelő (560 kredit/óra) park (60 zen/óra)
57 logisztikai komplexum (114 energia/óra)
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100