Kúria
kuria.jpg

A kúria a birtok közepén álló, központi épület. A kúriában kutathatod ki és építheted meg a birtokon álló épületeket. Minden épületre rákattintva az épület saját panelje jön fel. Itt látható a kutatási ill. építési költsége, és van egy saját helpje is, ahol az épület leírását megtalálod. Minden épületnek szintjei vannak. Az 1. után minden egyes további szintet ki kell kutatni, és utána meg kell építeni. A kutatás kutatáspontba, az építés kreditbe kerül, mindkettő gyorsítható argumból vagy a gyorsító nevű tárggyal.
A legelső épület maga a kúria, ez külön, a bal felső sarokban van. A kúria szintje nem haladhatja meg a karakterét: tehát ha karaktered szintet lép, mindig továbbfejlesztheted. A kúria egy speciális épület, egyetlen funkciója van, ez határozza meg az összes többi épület maximális szintjét. Tehát ha a karaktered szintje 10, akkor a kúria szintjét legfeljebb 10-ig növelheted, és ha ezt megtetted, az összes többi épületet is 10-re növelheted. Gyakorlatban nem egyszerű elérni, hogy az összes létező épületet maximális legyen, mert a kutatási és építési költség, valamint az idő is jelentős. Érdemes tehát kiválasztani, mik a legfontosabbak számunkra. A további épületek (ezek mind a birtokon megtalálhatók):

kuria-muhely.jpg

Műhely: A műhelyben fejlesztheted a robotodat. A műhely szintje egy dolgot befolyásol, ahányadik szintű a műhelyed, addig fejlesztheted a robot képességeit (hatszögletű ikonok). A robot maximális szintjére nincs hatással.

kuria-kennel.jpg

Kennel: A kennelben gondozhatod kedvenceidet. Ahogy a kennel szintje nő, a kennelben egyre újabb kedvencek jelennek meg. A kennel szintje nincs hatással a kedvenceid szintjére vagy a kikutatható ételek és játékok szintjére.

kuria-vendeghaz.jpg

Vendégház: A vendégház akkor jelenik meg a birtokodon, ha karaktered eléri a 4. szintet. A vendégházban toborozhatsz, fejleszthetsz és szerelhetsz fel harcoló alkalmazottakat. A vendégház szintje azt határozza meg, hogy milyen szintű felszereléseket kutathatsz ki a vendégház boltjában.

kuria-szokokut.jpg

Szökőkút: A szökőkútnál alkalmazottjaid meditálhatnak. A csapatodból nem meditálhat mindenki, egy alkalmazottnak mindig a csapatban kell maradnia. Ha harcolsz (aréna, kaland, elfajzott stb) a csatában a szökőkútnál meditáló alkalmazottjaid nem vesznek részt. Egy kivétel van, ha az arénában mint védekező játékost megtámad valaki, akkor azok a csapattagjaid is részt vesznek a harcban, akik a szökőkútnál meditálnak. A meditációért a szökőkút szintjétől függő TP-t kapnak óránként. Ezenkívül, ha a szökőkút magasabb szintű, akkor nő az ott meditálható alkalmazottak száma is.

kuria-banya.jpg

Bánya: A bánya akkor jelenik meg a birtokodon, ha alkalmazottjait csapatját vezetve, már néhány kalandot teljesítettél a barlangban. A robot műhelyhez hasonlóan, a bánya szintje azt határozza meg, hogy a hatszögű bánya képességeket meddig fejlesztheted. E képességek szintje nem haladhatja meg a bánya szintjét.

kuria-kert.jpg

Kert: A kert akkor jelenik meg a birtokodon, ha karaktered eléri a 7. szintet. A kert szintje határozza meg, hogy milyen szintű magokat kutathatsz ki a kert boltjában. Ha a kerted fejleszted, egyre újabb magok fognak ott megjelenni.

kuria-garazs.jpg

Garázs: A garázs akkor jelenik meg a birtokodon, ha karaktered eléri a 10. szintet. Ahogy a garázs szintjét növeled, egyre újabb autók lesznek kikutathatók és megvásárolhatók a garázsban.

Az épületek fejlécében, a névtől jobbra gyakran látszik egy kutatás vagy egy kredit ikon. Innen látod, hogy az az épület kutatható, vagy építhető. Ha nincs ikon, akkor az azt jelenti, hogy nincs elegendő kredited ill. kutatáspontod arra az épületre, vagy éppen építesz / kutatsz már egy másik épületet.

kuria-barlang.jpg

Barlang: A birtokodon van egy speciális „épület” is, a barlang. Erre akkortól lehet rákattintani, ha már vannak alkalmazottjaid, és az alkalmazott küldetésekkel eljutottál oda, hogy a bányát látogasd meg. A bányának nincsenek szintjei, nem fejleszthető, a kúriában nem jelenik meg.

A kúria panelen van még 3 gomb, az Események, Barátok és a Kémkedés. Ezek a funkciók a képernyő jobb szélén levő gombokkal közvetlenül is elérhetők, leírásukat a nekik megfelelő részeknél találod (akár a fenti linkekre kattintva).