Birtok

Birtok

A játék elsődleges képernyője a birtokodat ábrázolja.

1. Karaktered portréja. Ide kattintva nézheted meg karaktered jellemzőit, változtathatod a kinézeted, öltözéked. Itt fejlesztheted a szakértelmeidet, beállíthatod a napi időbeosztásodat.
1a. A portré melletti prémium gombra kattintva prémium tagságot vásárolhatsz.
1b. Karaktered szintje és alaptulajdonságai.
2. Küldetések. Itt tudod megnézni az aktuális küldetéseidet.
3. Erőforrások. A játék 4 elsődleges erőforrása a kredit ikon01.png, az energia ikon03.png, a zen ikon02.png és a kutatáspont ikon04.png. Ezeket a céged termeli. Itt látod azt is, mennyi argumod és kiégett argumod van.
4. Kennel. Itt laknak kedvenc állatkáid, itt foglalkozhatsz velük és állíthatod be a kinézetüket.
5. Kert. 7. szinttől elérhető. A kertben hasznos zöldségeket termeszthetsz.
6. Szökőkút. 5. szinttől elérhető. Azok az alkalmazottjaid, akik épp nem harcolnak, itt meditálhatnak és gyűjthetik a tapasztalati pontokat.
7. Kúria. Itt fejlesztheted a birtokodon levő épületeket.
8. Bánya. Az első néhány kaland teljesítése után elérhető. Az itt bányászott ércekből a felszereléseidet fejlesztő chipeket készíthetsz.
9. Garázs. 10. szinttől elérhető. Menő autókat vásárolhatsz, fejleszthetsz, és versenyezhetsz velük.
10. Műhely. Itt fejlesztheted harci robotodat.
11. Vendégház. 4. szinttől elérhető. Itt laknak alkalmazottjaid, itt fejlesztheted és felszerelheted őket. Itt tudod megadni a harcoló csapatot is.
12. Barlang. Akkor elérhető, ha van harcolni tudó alkalmazottad. A barlangban kalandokat teljesíthetsz, ezeken keresztül követheted végig a játék fő történetét.
13. Chat ablak. Itt tudsz más játékosokkal chatelni, barátokat megjelölni, privát üzenetet küldeni. Itt jelennek meg a veled történt események is.
jatekter.jpg

A kereten levő gombok

14. Beállítások. Jelszó változtatás, kilépés, belépés más karakterrel, belépés a fórumba.
15. Argum. Argum vásárlása.
16. Aukció. Ha már megnyílt az aukciós ház, itt tudsz licitálni.
17. Szövetség. Váltás a szövetség képernyőre.
18. Cég. Itt termeled a játék 4 alapvető erőforrását (ld. jobb felső sarok).
19. Elfajzott kedvenc. Bizonyos időközönként támad a városra, ekkor játékostársaiddal együtt megfékezhetitek, jutalmakért cserébe. Naponta 3x érkezik.
20. Szépségverseny. Nevezés és szavazás a kedvenc és karakter szépségversenyekre.
21. Minijátékok. Itt játszhatsz a minijátékokkal.
22. Kedvenc építő verseny. Egy kedvenc képét kell kirakni más játékosokkal versenyezve, időre. 4 óránként nyílik meg.
23. Robot aréna. Robotod itt harcolhat más játékosok robotjaival és egyre erősödő gépi robotokkal.
24. Városi aréna. Alkalmazottjaid itt harcolhatnak más játékosok csapataival és szörnyekkel.
25. Napi rutinok. Hírek, napi jutalmak és küldetések, napi ajánlatok.
26. Események. Minden, ami veled és a barátaiddal történt.
27. Célok és gyűjtemények. A játékban elérhető célok, feladatok, a pontszámod, és a különböző gyűjteményeid.
28. Kémkedés. Más játékos birtokának meglátogatása.
29. Barátok. Barátok felvétele, törlése, adataik megtekintése, ajándékküldés.