Városi aréna
small-varosiarena.jpg

A városi arénában harcolhat a Vendégházban beállított alkalmazott csapatod. A játék indulásakor erre két lehetőség van, a Szörny aréna és a Heti bajnokság. A Szörnyarénában egyre erősödő, gép által irányított ellfeleket kell legyőznöd, a Heti bajnokságban más játékosokat. Az alábbiakban ismertetjük a csata menetét.

varosiarena.jpg

Szörnyaréna

A Szörnyarénában során egy ranglétrán haladsz egyre előrébb, erősebb és erősebb ellenfelekkel megküzdve. Ne feledd, hogy az ellenfelekre, vagy felül a nekik megfelelő fejre kattintva megnézheted adatlapjukat! Ha azt látod pl. hogy nagyon magas a k-védekezésük, akkor a következő próbálkozásnál ennek megfelelően változtathatsz a stratégiádon.

Egy nap legfeljebb 5x próbálkozhatsz. Minden nap jutalmat kapsz a legyőzött ellenfelek számától függően, ez metánium és platinum, amit vagy ezen az oldalon, vagy a belépéskor, a napi jutalmak oldalon vehetsz át. Tehát pl. ha legyőzted az első 5 ellenfelet, attól kezdve minden egyes nap kapni fogsz 4 metániumot és 1 platinumot, akkor is, ha soha többé nem harcolsz semmivel a Szörnyarénában.

Egy korábban legyőzött ellenfelet ha akarsz, megtámadhatsz újra, de tapasztalati pontot ekkor már nem kapnak érte az alkalmazottaid.

alkalmazott-bajnoksag.jpg

Alkalmazott Heti bajnokság

Ez rendszerében nagyon hasonló a robot Heti bajnoksághoz. A pontszámod it mindig hét elején 90-ről indul. Ha egy olyan ellenfelet győzöl le, akinek ugyanannyi vagy kevesebb pontja van, mint neked, azért 1 pontot kapsz, ha olyat, akinek több van, mint neked, azért 2 pontot. Ha támadsz, és veszítesz, a pontszámod nem csökken. Ha téged támadnak még, és győzöl, azért nem kapsz pontot, de ha veszítesz, akkor a pontszámod csökken eggyel.
Ha első vagy, és legalább 6 ponttal elhúztál a másodiktól, akkor nem kapsz pontot (ha több mint 100 pontod van).

Naponta 10 támadási lehetőséged van (jobb felső sarok). A robot arénával ellentétben, az alkalmazott Heti bajnokságért nincs tapasztalati pont, csak metánimot vagy platinumot kapsz a győzelmekért, és dexlinget, amit az alkalmazottak képességeinek fejlesztésére használhatsz fel. Itt is lehetőséged van naponta egyszer +5 próbálkozást venni argumért.
Az oldalt tudod energiáért frissíteni, ekkor ha az alattad és feletted levő ellenfeleket több lehetőség közül választotta a gép, akkor kaphatsz más ellenfeleket. Amíg pontszámod 100-nál kevesebb, addig az alattad levő 2 ellenfél általában gépi ellenfél, aki könnyen legyőzhető.

A napló gombra kattinva megnézheted, hogy kik támadtak meg utoljára, a díjak gombnál pedig látod, hogy melyik helyezésért milyen jutalom jár a következő hét elején.
Az eredményhirdetés vasárnap éjfélkor történik, ekkor mindenkinek a pontszáma visszaáll 90-re, és a jutalmak átvehetők itt, a díjak gomb alatt, vagy a napi jutalmaknál, belépéskor.